Замовлення

Умови замовлення, продажу та скарги на розсаду хризантеми.

Ці умови продажу та оплати діють до подальшого повідомлення та охоплюють усі пропозиції. Кожний замовник приймає їх після оформлення замовлення.

  • 1. Замовлення можуть бути зроблені покупцем особисто, поштою, телефоном.
  • 2. Замовлення повинно містити інформацію: назву сорту, кількість, дату реалізації, спосіб вітбору (власна / кур'єрська доставка).
  • 3. Розсада продається в кількості 100 штук одного сорту.
  • 4. Мінімальна кількість саджанців - 400 штук.
  • 5. Продавець повідомляє покупця про прийняття замовлення на обробку. Підтвердження замовлення є обов'язковим.
  • 6. Умовою договору є внесення авансового внеску в розмірі 30% від вартості замовлення не пізніше ніж за 8 тижнів до дати реалізазії замовлення, інакше продавець залишає за собою право відмовитися від підтвердженого замовлення.
  • 7. Будь-які зміни раніше поданого та підтвердженого замовлення можуть відбутися лише після узгодження обох сторін не менше ніж за 6 тижнів до встановленої дати вітбору.
  • 8. У разі відмови покупця від замовлення товару протягом менш ніж 6 тижнів з дня отримання, продавець зберігає аванс.
  • 9. Виключні ситуації, незалежні від продавця, наприклад, катастрофи, удари, екстремальні погодні умови, частково або повністю позбавляють продавця від виконання терміну поставки. Терміни доставки не є обов'язковими. Замовлення вважається належним чином виконаним, якщо рослини покинуть продавця до 14 днів після підтвердженої дати доставки. Продавець залишає за собою право обробляти замовлення партіями.
  • 10. Усі поради, що надаються продавцем, випливають з його доброї волі та турботи про добро замовника. Однак продавець зазначає, що через відсутність контролю він не несе відповідальності за їх виконання та наслідки.
  • 11. Скарги щодо розміру, якості та кількості придбаних саджанців повинен бути поданий покупцем особисто не піздніше як за 2 дня від дати придбання. Продавець не несе відповідальності за приймання, ріст рослин та результати виробництва у покупця.
  • 12. За всі обґрунтовані та своєчасно подані скарги продавець несе матеріальну відповідальність лише до вартості саджанців.

Вся інформація, що міститься на веб-сайті та в каталозі, є інформаційною метою.